Interview met Aukje de Kort, office manager bij R95

Na de uitnodiging aan Aukje voor een interview en het sturen van de vragen per mail kan ik nu haar antwoorden in een artikel verwerken.

 

1. Wat is jouw professionele achtergrond?

Ik heb een opleiding tot secretaresse gedaan naar een omzwerving via de activiteitebegeleiding. Na diverse banen is de recentste baan taxichauffeur

2. Wil je iets over jouw persoonlijk leven vertellen?

In 2011 ben ik vanuit Breda naar Assen verhuisd om samen te gaan wonen met mijn vriend. We hebben twee katten , maar geen kinderen. In mijn vrije tijd maak ik graag muziek, maar ik zit ook graag op de bank te haken of te breien.

3. Wat zijn jouw werkzaamheden op kantoor?

Ik ben het manusje van alles op kantoor, ik neem de telefoon op, verstuur de post, verwerk de clientenadministratie en de inkomende facturen, ik doe de personeelsadministratie en denk mee over te ontwikkelen programmatyyr, Eigenlijk neem ik zowel van Monica,, Geert en Hans-Peter dingen over.

4. Wat is jouw motivatie om voor R95 te gaan werken?

Ik was op zoek naar een baan in de administratie ehn heb daarvoor ondersteuning gevraag bij het UWV. Zo ben ik via R95 terechtgekomen. Nadat ik binnen de administratie een werkervaringsplek had gekregen, kwam er een vacature vrij waar ik voor ben gevraagd.

5. Heb je een motto voor het werken bij R95?

Niet echt een motto maar ik vind het wel belangrijk om samen met mijn collega’s de schouders er onder te zetten om zo de beste zorg voor onze clienten te leveren.

6.Heb je een wens voor de collega’s en clienten van R95?

Dat iedere dag maar een feestje mag zijn

 

Aukje, bedankt voor jouw tijd en de leuke, spontane antwoorden.

 

Wees de eerste om te reageren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.